Av Even Risbakken
Kjære leder av viktige digitale prosjekter i 2012! Dette innlegget er langt. Det beklager jeg. Men det er et resultat av 12 års erfaring og lærdom av prosjektjobbing blant mange av landets største kunder og merkevarer.
Av Kari Hamnes
Dette er bloggpostene som traff våre lesere best i 2011.
Av Anders Hoff
En oppsummering av trender fra noen av årets e-handelskonferanser.
Av Eidar Grande Vollan
For å lykkes på nett må du møte kundenes krav til nærhet og personalisering. Akkurat som i en vanlig butikk. Det må være enkelt, effektivt og forståelig.
Av Anders Hoff
2011 - året da mobil e-handel begynte å ta av! Har du råd til å vente?
Av Anders Hoff
Jeg er på Nordic eCommerce Summit, en konferanse om e-handel. Brandos, Sportamore, Kitsch og LensOn deler erfaringer rundt hvordan de konkurrerer på annet enn lave priser. Her er en oppsummering.
Av Anders Hoff
Får du noe igjen for investeringene på web? Jeg har utviklet en ROI-kalkulator som hjelper deg med å finne ut hvor lønnsomt nettstedet ditt egentlig er.
Av Anders Hoff
For deg som jobber med e-handel, finnes det hundrevis av spesialiserte konferanser og messer rundt omkring i verden. Jeg har plukket ut 12 av de som jeg mener har mest interessant faglig innhold.
Av Anders Hoff
Det er ingen stor hemmelighet at mange brukere forlater handlekurven fordi de er misfornøyde, ikke finner det de skal, eller i verste fall fordi de ikke forstår hvordan man fullfører [...]
Av Anders Hoff
Hvor blir alle kundene av? Hvorfor detter de av lasset? Du har sikkert opplevd det mange ganger… Du kommer til en nettbutikk, og du finner noe du har lyst til [...]